Ponúkame primeranú a efektívnu reklamu na internete. Užívatelia pochopili trendy a nové spôsoby dynamického média nadšene, firmy si uvedomujú príležitosť a využívajú potenciál. Adresarfiriem im pomáha pri plnení cieľov.
Spoločnosť Adresarfiriem sa v posledných rokoch úspešne dostala do pozície No1 v oblasti cross media sprostredkovateľa. Takže rozšírime profil na portáli adresarfiriem.sk - doplníme pozíciu - text, fotografie, podrobnejší popis - v prípade, že chce klient sledovať trend - vytvoríme online katalóg - vytvoríme video. Prostredníctvom podpory v rádiu, televízii a tlači doplníme perfektne balíky služieb.
V oblasti marketingu a realizácii spolupracujeme s poprednými spoločnosťami v medií.
Značný význam internetu ako mediálneho kanálu v komunikácii s cieľovou skupinou dokazuje stály rast objemu on-line reklamy v posledných rokoch. Internet opäť v roku 2012 rástol a stal sa tretím najsilnejším reklamným médiom. Investície stúpli medziročne o 46% na 64,6 milióna EUR – čo dáva jasne najavo dominantnú pozíciu v mixe komunikačných kanálov. V roku 2013 rastie on-line reklama o 13% oproti roku 2012.
V posledných dvoch rokoch najrýchlejšie rastú reklamné investície do internetu, ktorým do značnej miery mohol pomôcť presun časti reklamných prostriedkov, ktoré firmy v predošlom roku investovali do TV reklamy. Desktop internet bude predstavovať až 20 % zo všetkých výdavkov v roku 2016 pričom v roku 2013 to bolo 18,3. Televízia plánuje zostať najsilnejším reklamným médiom. V roku 2013 tvorí až 39,6 % z celkových reklamných výdavkov, pričom tlač predpokladá pokles.
V tomto prostredí Adresarfiriem píše svoj úspech s dokonale kordinovanou cross-media propagáciou.
Podľa súčasných prognóz, on-line video reklama je budúcnosť - popri sociálnych sieťach a mobiloch – vyvíjaja najsilnejší faktor rastu internetovej reklamy. Podľa štúdie sa ukázalo, že len 6% stredne veľkých firiem majú firemné videá, ale mnoho z nich plánuje takúto výrobu – tam je obrovský potenciál v tejto oblasti!
Spoznali sme tento trend veľmi skoro – viac ako 3.500 existujúcich klientov a 1.100 vyrobených videí hovorí samé za seba. Neustále zabezpečovanie kvality ako aj vývoj produktov Adresarfiriem zaručuje jeho inovatívnosť.